tisdag 25 oktober 2011

what do you say?

Tisdagen avslutades riktigt härligt måste jag säga, tanke på tagens start som var tung, eftersom vi då hade kemi prov, som jag hoppas på har gått bra. Dagen har i alla fall flutit på som vanligt. Efter skolan tog vi stegen som vanligt mot stan, men i stället för att hoppa på en buss, tog jag Izza och Linda en ripp på stan, eller på vila och sen styrde vi stegen mot max, härligt gått alltså! Där satt vi och åt och prata om allt möjligt, i timmar, riktigt trevlig enligt min mening i alla fall.
Sen jag kom hem därifrån har jag pluggat samhällskunskap eftersom det provet närmar sig med STORA steg. Så det är bara att ta tag i det. Har även gjort lite spanska, men glosorna måste jag fortfarande plugga på.
Förövrigt så HATAR jag nya glosboken!!! "Suck" man fattar inte alls mycket av det, men det är väl bara att lära sig, blir väl att plugga i morgon, hmm.. undra hur jag ska hinna med det, tar att fundera på.
Nu blir det nog sängen för min del eller jaa, det får nog bli så!
"upp och ned, ska det va"
//Elina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar