söndag 16 oktober 2011

alone in the world

Har väl haft en toppen dag och en toppen kväll som sammanfattning av min lördag, på dagen for vi mor IKEA inhandla lite saker till mitt rum en säng åt syrran osv. Sen vart det att snabbt slänga i sig lite pizza och invänta Hanna som skulle försöka hitta rätt till mig. Ja hon hitta och kom fram, vi var hos mig en liten stund hon fick se mitt rum och så träffa även på vovven min. Ja ut i kylan mot busshållplatsen där Lina skulle hämta upp oss, sen började äventyret att hitta till Ida. Det gick med nöd och näppe, dit kom vi. Där hade vi det super trevligt snacka Johanna och Ida öppna paket bjöd på goda tårtor och så. Vi lekte en lek ute i öde skogen "mördaren" hette den tror jag. Det gick ut på att man skulle gömma sig och "mördarna" skulle skrämmas..det sluta med att ja efter ett tag då när olyckligt vis  Molly hade gått för att hennes pappa kom och hämta henne, så ja då tog jag in på hannornas parti och vi låg på "kloakängen" Där log vi skratta studera stjärnorna hade allmänt kul, gömde oss för de andra och så. Kvällen avslutades med ett filmtitt av "ice age 3" och en hel del skratt! Har då haft en fantastisk kväll med tjejorna.
 Tre ganska fräääna brudar
 Ett ganska frääänt gäng alltså
"födelsedagsbarnen" Johanna och Ida
Nu ska jag sova blir att stiga upp tidigt för att jobba!
Kommer att komma mer bilder men det blir nog imorgon, ska även försöka hinna plugga och få upp mina nya möbler!
//Elina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar