måndag 3 oktober 2011

Om du försvinner kommer världen vändas upp och ner

Tänk om de var du och jag i världen. Har haft en seg dag i skolan, med inte alls god lunch, så är det nästan alltid, fast äter den i alla fall, men jag tycker dom borde laga bättre mat, så man orkar mer och inte blir hungrig på en gång, ganska jobbigt det. Ibland kan till och med det vegetariska vara mycket godare, som idag, men då med oturen med oss var det slut, så vi fick äta nån inte alls god korv. Men var duktig och åt lite grönsaker och mackor till. Det där referatet som vi ska skriva, går inte så vidare bra, kom på såhär att jag måste skriva en text med stödord  och plugga in det, men det kommer nog att gå (hoppas jag i alla fall)
Har lite matte som jag måste göra i kväll, men så mycket mer är det inte, eller jo fysik, men det tar jag och gör imorgon.

Vet ni hur skönt det var att få träna idag??? obeskrivligt skönt, har så längtat att få träna, det var jobbigt men det känns så bra nu efteråt, som att man äntligen är på banan igen, imorgon står det skola och tränig + läxor på mitt schema.

 Har fått en flipp tid, men jag vill inte klippa mitt på längden, bara typ luggen och tunna ut det en aning, för jag vill inte ha så kort hår utan långt! Så det ska jag faktiskt göra, mitt hår börjar vara så nött, så på fredag klockan 3 sitter jag hos frissan.

You just say "hi"
you turned around and disappeared
then i never saw you again 
I miss you and I wants to see you again
before i stop cry, I have to see you
so I know you are alive 
It's so much more that you think
I can't live with out you.
One day, i can't belive it
there you stand 
with i smile on your lips
And say "I love you" 
I can't say a word. 
my cheeks where red and I smiled 
I hug you and whisper in your ear "I have missed you" 
you kiss me, and I was in love. 
with the words "I love you" whisper in my ear
was my life like a dream come true. 

//Elina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar