måndag 24 oktober 2011

framför allt och bakom inget

Sist i kön, måndagen början, inget annat. Sista kemi lektionen ska vi snart ha innan provet sätter sina klor i mig på tisdag, låter en aning dramatiskt, haha.
Våran klass är helt fantastiskt. Men nå saknar jag vissa personer från Stadsötiden, som Elin, Ewelina, vi borde hitta på nå, tycker jag allt. Saknar även Julia, som var en stor och betydelsefull prick under högstadiet.
Den tiden har varit väldigt dramatiskt, som sammanfattning, men vad skulle jag göra utan mina vänner?! Speciellt dom jag har nämnt i detta inlägg, ja. Inte alls mycket, ni har alltid betytt mycket för mig, på olika sätt, det går inte att förneka.
 


 Denna bild symboliserar en vänskap, som är knuten, till varandra.


Dessa super fina personer, har betytt och betyder otroligt mycket för mig! Det var länge sen vi träffades alla 3, men det bör bli ändring på det! hihi hur fel än en situation har, hur fel det än har blivit, har ni betytt allt.
Du, har också betytt otroligt mycket under min tid på stadsön, det går inte att ändra på, hur mycket du ställt upp, det har betytt mycket och betyder fortfarande mycket för mig. 
//Elina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar