fredag 21 oktober 2011

inte ett ord har sagts

Förmiddagen gick trögt förbi, men sen där, efter skolans slut då gick allt fort igen, haha nä men efter matte provet som gick an, gick tiden mycket fortrare. Ja jag och Adelina samt Johanna haka på på stan! Kul kul! Hitta en ring på glitter + så fick jag mina skosnören bytta. Kring 4 tog vi bussen mot sunderbyn, där stötte vi även på Elin, super skoj! Men i alla fall jag guida Adelina och Johanna, hem till mig i från bussen till mig och i mitt hus och så, vi snacka om en massa, sen var det tacos som stod på listan, så tacos åt alla, sen bar det av en aning längre in i sunderbyn för att träffa tjejerna! Vi såg på film va ute en sväng, prata om allt möjligt från himmel till jord... Japp så har min härliga fredag sett ut. 
Imorgon blir det plugg och så hitta på nå kul, med Elinpelin! Ganska så nice!! Haha

Så här såg jag "inte alls ut idag" 


lite smått och gått, sådär. Har fått en stor fin marabou choklad kaka av mamma, från taxfri i Stockholm, när hon nu har varit där över dagen.
"smiling in the deep"
//Elina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar