onsdag 19 oktober 2011

open the books

Ja precis som rubriken lyder, ska jag göra öppna mina böcker, matten och kemin, riktigt flitigt av mig alltså. Ska även läsa igenom spanska någon gång sådär så jag kan det tills imorgon. Kan även vara riktigt nöjd för jag klara spanska provet!!! Helt otroligt! Fick veta det idag och det var en enorm lättnad.
Träffa Elinpelin den där coola bruden ni vet? Aah exakt ni vet hon som också äger denna enormt fantastiska blogg? Exakt hon är det jag menar. De var riktigt kul De må ni veta! Vi planera även in att om allt går som det ska blir det att vara med varandra på lördag hitta på nå kul, eventuellt lite plugg. Beror då på hur världen ser i då. Haha.
Okej men ska käka min zatsumas och även dricka min milkeshake som syrran har gjort.




//Elina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar