tisdag 18 oktober 2011

vars och ingenstans

Har varit väldigt effektiv idag med läxorna till skillnad från igår, engelskan löste sig så den är gjord, och inskickad skönt! Nu/imorgon blir det att fokusera på spanskan, speciellt matten och även kemin. 
Har fått upp min vägghylla så har möblerat in mina saker i den, kul! Vart faktiskt riktigt nöjd. Har bra en sak kvar och det är att jag och pappa ska få upp mina medaljer som jag har införskaffat mig under mina år som gymnast samt lite simning också.  
Håller på att bli förkyld IGEN och det får inte ske så har skippat träningen idag, för att vila så att jag så snart som möjligt blir frisk. Vill ju träna hade just fått börja och så blir man förkyld igen, min tur alltså. 
 japp.. såhär vart det

Ett leende av dig var allt jag behövde.
Att få höra din röst var mer än jag förkänade.
Att se dig stå där fick mig att le.
Dig vid min sida var allt jag ville ha.
Bandet är bundet och slutet för alltid.
Dig vill jag ha. 
I min själ du lever nu.
I mina drömmar du finns.
Du är allt jag någonsin vill ha, dig och ingen annan.
//Elinae

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar