torsdag 6 oktober 2011

mörkret infaller och stjärnorna lyser upp din väg

Kan sammanfatta min kväll med tre ord, pluggar, läst pluggat. Så har min kväll sätt ut idag, har lite plugg som jag måste göra på morgonen innan jag åker mot skolan, så det blir att stiga upp "vanlig tid" I alla fall. kom på att jag måste fixa lite saker i engelskan och sånt, samt läsa lite i samhällsboken...men det ordnar sig, om jag har tid över efter det blir det nog mer spanska plugg. Kanske lite tid vid datorn osv.

*tänker så det knakar* Nja men nästan

en sista stund, ett sista ord, ett sista steg
bort från dig, bort från livet, bort från verkligheten
tårar som föll, tårar som droppa, tårar som öser
allt och lite till i saknaden av dig
hoppet det lever, hoppet det finns, hoppet det ökar min chans
att finna lyckan, att finna dig, att finna tårar i dig
en glädje och en tro att du återvänder
att du återvänder till mig.
ett liv utan dig är inget liv, ett liv utan din röst går inte, ett liv utan att se dig
vad är meningen då.
i tron att få älska
dig, dig, dig
i tron att du älska 
mig, mig, mig
En glimt i mitt öga, såg dig komma tillbaka
//Elina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar