torsdag 20 oktober 2011

högt över stjärnorna ser jag dig

Vart inte så värst mycket plugg idag om jag ska vara helt ärlig, men det blir att plugga imorgon istället på morgonen, innan skolan...måste verkligen göra kemi och matte. Mest kemi, fattar inte hur jag ska få in allt till måndag, på lördag blir det nog mest kemi plugg och resten av söndagen när jag inte jobbar, måndag blir det också en massa kemi plugg, sen går det över till samhälls och spanska.
Ja då vet ni vad jag har och göra. Imorgon blir det förövrig att gå på stan med Adelina sen ta bussen mot mig äta tacos och vidare mot Lina för att umgås med girlsen från klassen!
Nu ska jag göra eventuellt ett sista ryck i kemin innan sängen kallar, tur man har sovmorgon imorgon, så man kan ta vara på den och plugga.

har lyckats dra på mig en förkylning igen, så nu blir det att pumpas med medicin så jag blir frisk och får träna!! Igen...träna i 1,5 vecka sen kom förkylningen tillbaka.......så irriterande!
En stjärna faller ner.
Den slocknar.
Ett nytt ljus tens.
Denna gång är det ingen stjärna utan det är du som står där.
Bara du, med ett underbart leende på dina läppar.
Blicken fäst på min.  
//Elina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar