söndag 2 oktober 2011

Mitt sista ord till dig innan du försvann

Nu är det såhär att snart om ca en halv timme ska jag bege mig mot badhuset för att ha simskola, men innan det ska jag ha hunnit äta frukost och gjort mig klar det sista, men det ska nog gå, förutom att jobba idag ska jag faktiskt göra lite matte! Så jag älskar så väl.

Ett "hejdå" kan betyda många saker, vi kan ses dag ut och dag in, men ett "hejdå" Kan också vara det sista ord man sa till en vän, eller någon annan, det kan betyda så mycket, jag kan säga "hejdå" till någon jag verkligen inte vill se mer, jag kan säga hedjå, ta farväl av någon jag aldrig mer kommer att se och någon jag ser varje dag, men att säga "hejdå" Kan vara så hemskt, för jag kanske vill se den personen igen, och utan att säga hejdå, så kan det kännas, bra, när man vet att det är någon man inte ska se på ett väldigt långt tag. För då känns det inte lika hemskt.


Med dessa bilder säger jag många saker.
//Elina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar