tisdag 11 oktober 2011

sound of you

Tisdagen är nu snart förbi, har hunnit med att ha skolfota, och ja får hoppas på det bästa att det vart bra.
Ett utvecklingssamtal har också prickats av, skönt, egentligen var det helt i onödan för det var bara en massa "tom" prat.
Har inte gjort något annat än typ att plugga spanska sen jag kom hem, och aah det ger väl resultat hoppas jag, nä men kan alla verb utom 24 st nu, det är bra, enligt mig i alla fall. Vi ska ju kunna 90 st, som då visserligen är böjda i olika former osv, men ändå det är mycket, dom 80 glosorna kan jag, så nu blir det att plugga in det sista och sen bara nöta och nöta till på torsdag, ska även hinna med att göra engelskan, men det blir i morgon, vet inte riktigt hur jag ska hinna med allt imorgon först göra engelskan, spanskan och hinna med ledarutbildning från 6-9 hmm får se hur det blir med den, beror på hur bra jag kan spanskan och så.

Men det blir morgondagens problem, nu ska jag snart ta och krypa ner i sängen och drömma mig bort ett tag tills väckarklockan ringer imorgon.
Ganska coola brudar ni ser där alltså.
//Elina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar