lördag 22 oktober 2011

jump and smile

Ska snart ta och dejta min kudde, men måste vänta på svar från min tränare innan, hela kvällen som kunde ha bestått av plugg har istället bestått av att försöka få tag i en ersättare för imorgon, men inte har jag lyckats med det, nej nej, har ringt runt till ALLA på listan som jag har med mobil numer, vissa svarar inte, men dom flesta kan  inte, så nu väntar jag i hopp om att min tränare ser mitt sms snart, så jag får sova. Hoppas på att det löser sig, annars vet jag inte vad jag gör.

Dagen har jag spenderat med min kemi.bok, helt underbart, har även börjat packa till på Gran Canareia, dig jag beger mig på fredag, inte ens en vecka alltså tills jag åker. Elin ja, den coola bruden har jag även hunnit med att vara på stan med, nice! Men nu ska jag återgå till att vänta, hoppas på det bästa.

Första snön kom idag, men det for ju då bort lika fort som den kom...
//Elina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar