måndag 10 oktober 2011

in a world full of tears

Här sitter man, behöver både plugga spanska och börja skriva på engelskan som ska vara klar till torsdag då den ska redovisas, mitt problem där är väl att jag inte riktigt vet hur jag ska börja men det ordnar sig, spanskan är typ bara och nöta.

Efter skolan gick jag en snabbis på stan, sen gick jag mot bussen för att åka mot träningen. Härligt! Det var ett jobbigt pass men skönt! Haha fråga mig inte hur det kan gå ihop men i alla fall, haha.
En härlig bild från dagen, på tre fina tjejor! 

Du säger saker, men inte ett ord betyder något
du hoppas för allt att dom är dina vänner
allt är en ändå stor bluff.
Mörkret omringar dig
inget ljus finns kvar
hoppet försvinner
dom du trodde var dina vänner
var bara luft som dina ord du sa till dom
inget av de du sa betydde något för dom
för du var bara luft
tom genomskinlig luft.
mörkret omsluter dig
tårarna svider, hjärtat slag minskar
in i det sista glöd av hopp
av att någon ska älska dig för den du är.
och inte hata för den du är.

//Elina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar