onsdag 19 oktober 2011

orden tystnar

minnen återspeglas i dig nu och för alltid, Som gymnastiken. Det har funnits i mitt liv i 8 hela underbara år och lever fortfarande inom mig. Halva mitt liv har jag hållit på med gymnastik, det var tufft att behöva sluta med den, skulle nästan kunna göra vad som helst för att få börja om det den. Så enormt kul det hade varit!! Kan ni förstå?
Fick en riktigt nostalgi upplevelse ikväll, när vi hängde upp mina medaljer på plats osv.
Gymnastik är och kommer att förbli min favoritsport, det finns inget som kan ersätta den, inte ens simningen.
Tänk va kul det skulle vara och få börja om med det? Kanske spola tillbaka tiden och ändra på mitt misstag som jag gjorde, eller blev tvungen att göra. Ååh..inga ord kan beskriva saknaden av den. En dag kommer jag sitta inne i voltarenan och titta på, på en gymnastiktävling, helst av allt vill jag börja om på nytt.
















                                                                             måste förtyda att det står fel, för de ska stå 2:a , det ser man om man tittar medelajen..



Ser ni hur enormt härligt, roligt, underbart det ser ut? Kan ni en förstå hur mycket jag verkligen saknar detta?
//Elina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar