söndag 2 oktober 2011

it's have to be you

Vilken härlig söndag det har varit, eller det härligaste var att ÄNTLIGEN få träna igen, ni kan förstår inte vilken enormt härlig känsla det var, jag och Amanda körde ett härligt pass, kroppen var då helt trött, eller musklerna, nu ska jag träna för fullt och bygga upp allt som jag tappat på den tiden jag varit "sjuk" eller förkyld, i alla fall så jag inte fått träna, det märkets även att det var en väldigt lång tid sen jag träna sist.. Träffa även Julia där borta, eftersom Isak hade simskola, det var mycket trevligt att se dig!
Nu på kvällen har jag suttit med matten, den härlig enormt coola matten. Som jag så älskar så enormt mycket.

Tänkte faktiskt ta och sova nu och vila ut mig till imorgon, kommer ha två tunga väskor med mig till skolan ena med dator och andra böcker (matteboken) och en väska med både badkläder och idrottskläder. Det blir tufft. Får  även skjuts av mamma tid för hon ska vara i huset mitt emot kungs. Skönt måste jag säga, slippa kånka på dom tunga väskorna på morgonen.



 dessa bilder var tagna 2006

och jag nu, ganska likt ändå, eller ås inte. 
//Elina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar