lördag 8 oktober 2011

in a world full of pictures

Ska snart sova, eftersom jag ska upp tidigt och jobba osv, men tänkte vara snäll och slänga in ett inlägg här. 
Under dagen passa jag på att städa lite, även göra lite spanska och så, så jag börjar närma mig lite målet, men det är fortfarande långt kvar, får se hur det blir med träningar i veckan, måste ju ändå börja plugga mer effektivt till torsdag + att jag inte bara har spanskan utan en massa mer. Aja...det löser sig. PÅ kvällen såhär har jag varit med en mycket fin tjej, nämligen elinpelin! Vi snacka om allt möjligt och hade det allmänt kul!

Har inte så mycket mer att skriva, lägger upp någon bild istället. 
en bild på min "balfrisyr" (i 9:an)

                                      två rätt coola bilder, på två rätt coola tjejor, för sådär 3 år sedan,  hösten 2009
//Elina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar