lördag 1 oktober 2011

bläcket rann ut över mina ord som jag aldrig fick sagt

Lördagen springer förbi, ska gå och sova när jag skrivit klar och mina ord är borta, ska upp tidigt imorgon för att jobba. Så har varit på stan hitta faktiskt ett par skor, som jag köpte, så ett par skor följde med mig hem från stan. Har suttit hela kvällen och fixat ihop en ny header till mig och Elin. Och som ni ser har jag fått upp den, vet inte om den vart så bra, men den får duga för tillfället.

Tänk...Det finns så mycket man skulle vilja säga, som man ångra att man sa och inte sa, saker gjort som vart helt galet, och sedan ångra det när de rendan var försent. Tider som man skulle vilja spola tillbaka till och ändra.
Det skulle jag vilja, till där i 9:an före jullovet, och ändra på saker och ting, som skett då och till efter jullovet. Där har jag en hel del saker som jag skulle vilja ändra på, så att det aldrig skulle ha hänt, sen finns det en saker jag önska att jag inte sagt och ord jag önska att jag sagt. Sånt man bara skulle vilja ändra på. Men det går tyvärr inte att göra, för  saker man gjort eller saker man inte gjort får man alltid ångra sen, när det är försent. Finns det saker ni skulle vilja ändra på som har hänt för er, ord ni har sagt, eller inte sagt? en fin liten kluring som man får tänka efter på.

Nu ska jag ta och sova, vi får höras imorgon! Natti
                                                                              där har ni bild på skorna jag köpte
kan ni gissa vad som kan stå?
//Elina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar