onsdag 5 oktober 2011

hoppets sista låga

Vad har jag då gjort idag? det är ganska otroligt, men jag har varit i skolan, det kan man ju inte alls tro, jag gillar verkligen onsdagar, för det är en sådan dag man slutar tidigt, sådär halv 2, inte så fel det nej nej. Efter att vi slutat  så var jag och Adelina på extra spanska inför provet som är nästa vecka, måste säga att det var riktigt bra. Sen fördrev vi tid på stan gick och kika om mössan fanns inne på bikbok i vitt som jag ville ha men icke det, sen gick vi även runt och kika på lite annat, vi tog även ett stopp och fika i smedjan, prata och ha det allmänt kul, medan vi vänta på att Adelinas buss skulle gå. Träffa även en från min gamla klass vid bussen, som jag satt och prata med, det är alltid lika kul och ses.

Haha sitter och nördar lite nu, men ska vara en flitig naturare och börja plugga inför spanska provet, som är om exakt en vecka! lite panik där!!! Har inte haft ett ändå prov i spanska sen 8:an om ens då....aja hoppas det går.
BÖR även göra lite engelska, men kommer inte ihåg vad vi hade + att jag tror att vi hade det till fredag...Aja det är inte hela världen.


Kan man kalla detta dagens outfit?

Somliga kommer, somliga går, men bara dom "äkta" består
Tårar som faller är som ett regn som faller ner.
Världen över finns händer som slits från varandra.
Ditt hjärta det värmer av hopp och av kärlek.
Till vänner man älskar, liksom den personen man älskar som mer än bara en vän
Glädjen som sprider sig i kroppen när jag ser dig, i hoppet om att få äska.
Händerna slits från varandra och tårarna dom faller, du får inte försvinna.
//Elina
 Dagens

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar