onsdag 12 oktober 2011

sanningens sista bokstav

Ligger i sängen, ska snart ta och stänga av datorn för att sova, fast först ska jag plugga in lite av min engelska redovisning som ska hållas imorgon, spanskan har jag just lagt ifrån mig ja. Tänker inte lära in mig något mer för idag. Har sovmorgon så blir att plugga gå ut med vovven och så innan bussen kallar på mig, då ve ni de också. 
Usch borde inte alls vara inne här just nu, men snart blir det ett sista ryck. Har varit på i kyrkbyn och träffat en massa härliga personer. Nä ska sluta babbla nu och göra något vettigt, typ engelska eller sova, hmm vad är mest lockande, absolut inte sova nej nej inte alls. 


 AAh, två viktiga saker som jag använder varje dag, haha.
Förövrig måste jag ta mig ut och fota någon dag, hoppet på bra väder att kunna gå ut och fota lite i höstens ljuva vindar. 
//Elina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar