fredag 5 augusti 2011

the time has began

Fått veta att det är fredag idag! Underbart. Tror det vart bestämt att jag och Elin skulle hitta på nå idag, för tillfället väntar jag på att hon ska svara på mitt vackra sms och på att lunchen ska vara klar.
Det var riktigt trevligt igår, med många olika språk att försöka förstå, okej svenska och engelska förstod jag men tyskan gick det väl sådär med....förstod lite av vad de sa, om jag ansträngde mig, men när det var för mysko då tog det stopp! Och finskan förstod jag inte ett dugg av! Hehe, ja som sagt igår pratades det 4 språk här hemma. Mest svenska, tyska och engelska, men även lite finska för en av Annas bröder hade varit utbytesstudenst i Finland, så då prata mamma även lite finska......Och farmor som också var här och hälsa på igår. Men den där kombinationen av svenska, tyska och engelska var ganska rolig...haha! :D Men nu är det lunch så ska äta bye bye!



//Elina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar