lördag 27 augusti 2011

det blir aldrig som förr igen

Tänkte ta och fylla ut ett inlägg för denna lördag.. Jaa just nu smsar jag och chattar + att jag typ halvsover samtidigt.Har varit trött hela denna dag och har ändå behövt lida igenom en fyra timmars lång introduktions kurs, men nu är det bort gjort i alla fall, sen har jag även varit på stan med Camilla och köpt en tröja, kan lägga ut bild imorgon. Men vet inte riktigt om jag ska lämna tillbaka den eller inte, har som inget som passar och så var den rätt dyr, men snygg. Tufft beslut. Angående denna förbaskade trötthet, tror jag det är natur som i smyg tar ut oss, med alla förbaskade trappor och en 10kg väska att kånka på upp och ner och inga skåp får vi än nej nej.
Haha men på tal om natur, har första veckan varit väldigt roligt, med en super fin ny klass och superfina nya klasskamrater har jag allt fått! Tror vi kommer bli en väldigt bra klass, NA1D. 

Imorgon vet jag inte riktigt vad som händer, men något blir de i alla fall! Hoppas på något skojsigt! 
Väldigt intressant i alla fall....ska kanske ut och fota om vädret håller i sig. Men det blir morgondagens bekymmer. Nu/snart ska jag sova...
äpple (Bärtil) haha...NÄ okej tröttheten börjar ta över, så blir att sova nu efter en tuff första vecka i skolan men grymt kul första vecka!
//Elina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar