tisdag 16 augusti 2011

Ny Design

Har suttit och fipplat med designen på bloggen och det här får duga tills vidare, ska även göra en ny header, men det blir senare, saknar lite bilder som jag vill ha, som jag då ska fota. sen kommer det att komma en nya header också! Haha.
Men det kommer, kanske till och med före skolan börjar det får vi hoppas på, men du måste jag ha fotat det som saknas först.
Sen ska jag sitta och trixa och fixa och såklart få ihop förhoppningsvis en bra header.

Ikväll blir det att fara iväg med syrran, mamma och min moster till mammas barndomskompis och äta sushi och ha en trevlig kväll! Ska bli riktigt roligt!
Ska ta och äta ett mellanmål nu så jag orkar vänta tills 7 haha! Kan dyka upp bilder när jag kommer hem, eller imorgon. Ska även fixa håret och sånt, men det tar så lång tid att torka helt...Nå ska se ad som händer här näst, mohahah.


Tre vänner och en fotograf.
Tycker att vi tre borde hitta på något riktigt kul! Innan veckan är slut!!
Hoppas det verkligen blir av, det måste blir av! Ha kul, skratta, prata, le, skapa underbara minnen!
Ha en bra kväll! 
¡Adios Amigos!
//Elina


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar