måndag 29 augusti 2011

Saknad och längtan kommer närmare och närmare

Måndagen är snart borta, fina minnen och nyheter har uppkommit idag. Ja vars ska vi börja, eller joo... på torsdag som sagt ska jag med klassen i väg till Kluntarna, på en fin övernattning. Ska faktiskt bli kul, hoppas på bra väder! Nackdelen, det finns ingen ström, inget vatten, ja förutom då det som finns i havet..men till saken igen, vi måste ta och kånka på allt sådan i stället. Eller inte el, för den måste vi klara oss utan, men vi måste kånka på 5 liter vatten per person...sen ska vi tillbaka till skolan för att typ ha en fin lektion, inte mer. Känns sådär smått onödig, hoppas på att vi slipper och får åka hem i stället.

Vi fick även veta en bra nyhet och det var att vi skulle äntligen få skåp, som jag har längtat! Fick även ett överskåp, skönt..och koden är nästan samma som på stadsön, som jag då av någon anledning kommer ihåg, men i alla fall, tror ni inte någon skulle jävla med oss också, joo så då fick vi skåpen på våning 7! Det innebär att när man ex ska ha lektion på 4, så måste man först upp till 7 och hämta sina saker för att sedan gå ner igen, suck...sen till maten, måste man upp på sjuan igen och ner till 3:an..så är livet, på natur. Kommer få grymt bra benmuskler när jag går ut 3:an.

Efter en underbar dag med skola till halv 4, så stanna jag kvar på stan för att invänta mamma, som skulle hämta mig, för att sedan åka och fixa med min hårddisk. Så fördrev tiden där med Johanna, som skulle, stanna kvar för att vänta på att ha träning och Adelina som vänta på att hennes buss skulle gå, vi fördrev tiden ett tag, när Adelina hade lämnat oss gick vi mot strand och in på cubus, för att kika på jeans och sådan, där träffa jag även på Julia!! Stanna och prata med henne medan Johanna betala jeansen hon hitta, det var riktigt trevligt att ses igen! Alltid lika roligt att få en pratstund, med dig! Och om några veckor sådär kan man kanske dyka upp på skolan när du/ni börjat sakna oss en hel del kommer nog jag och Elinpelin att dyka upp där från ingen stans. Mohahahaa, fina tankar tycker jag.

vart en dagens outfit...

'
Sådärja.. aja inte bästa bilderna, men duger. Ska sova nu i alla fall. hehe vart ett långt inlägg...
Såg även ett Elin har varit super duktigt och uppdaterat! Duktig flicka! Måste säga men det känns rent konstigt att inte gå i samma klass som Elin mer...man hinner inte ses lika ofta och så. Tummen ner på de!
Haha.
//Elina
//Elin


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar