söndag 14 augusti 2011

when you look at me

Inget vart som jag hade tänkt det, en fin fin dag med fin fint väder med solsken. Ett litet födelsedags barn har vi cyklat och hälsat på, (fast jag ville ta moppen men fick ej...) det är en liten kusin som heter Linnea som har haft den stora äran att få fylla 1 år idag! Hon har fått en massa fina paket, det var även riktigt gått fika!

Jaa får se här nu...det är söndag idag och imorgon är det måndag och en vecka kvar tills man börjar på gymnasiet. Det ska bli kul! Hoppa man hamnar i en kanon klass. Kommer att sakna min gamla klass och dom underbara mentorerna, speciellt Julia!! Kommer att sakna hela klassen otroligt mycket, hoppas den nya blir lika bra!

Imorgon blir en spännande dag att se fram emot, på många olika sätt! Jag och fröken Elin som är i Kiruna på match, för tillfället. Vi ska hitta på en massa bus, vi ska till storheden köpa hårfärg och sedan ska vi färga håret på oss två! Sen efter det blir det en massa hyss! Nä sen vet vi inte riktigt vad vi ska göra.

Men  nu är det mat, kanske uppdaterar senare i kväll, ska även då slänga ut en bild på födelsedagsbarnet, då men måste ha min hårdisk..maten kallar!

bye bye!
//Elina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar