tisdag 2 augusti 2011

don't be worry everyting want to be better

Är verkligen på topp humör idag! Vet inte varför, har räddat min bilder osv, så nu får den krascha när den vill, fast det vore ju bra om den överlevde ett tag till i alla fall. Smsar med den andra skribenten här alltså Elinpelin. Vi har alltid lika underhållande sms! "haha" Har suttit och lekt i photoshop med lite bilder, ska även välja ut (fixa, redigera) bilder som jag sedan ska beställa utskrift på! Det är svårt, men de ska nog gå tillslut, i alla fall. Får se om det blir något mer av kvällen eller om det bara blir att ta det lugnt. Hmm...Det är en fråga som jag inte kan svara på. Plötsligt händer det och då dyker något magiskt upp, som jag hittar på istället, för att bara ta det lugnt, hihi.

Men nu kommer det lite spännande saker upp här.



där small det! Bakgrunden är tagen på Öland vid långe Erik av lilla mig, tycker att den ser riktigt tropiskt ut! 

// Elina!! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar