måndag 15 augusti 2011

saknaden finns där

Vilken underbar dag det har varit! Efter att vi då färgat håret for vi som sagt ut på äventyr, eller aah det sluta med att vi hamna på lekparken på stadsöskolan, vi gunga lite i den "coola" gungan, sen klättra vi lite njöt av solen och fota lite, vi sätt även högst upp på "spiral" saken eller vad man nu ska säga och kasta sten. såg röda löv haha på väg ner från den så ropa Ann på oss och vi gick dit. Där kom Julia ut!!
Det var jätte roligt att träffa henne! Har saknat dig Julia! Fast jag träffa dig under simskolan senast.
Det kommer kännas konstigt att inte komma tillbaka dit, varje dag för att ha lektioner, och att inte få ha Julia mer som mentor, men hon var mer än som en mentor till en, hon stötta, hjälpte och uppmuntra än mer som en vän! Men kan säga att jag kommer tillbaka dit fast då kommer jag och hälsar på! Många gånger! haha!

Men till saken När vi hade pratat med Julia en stund, det var mycket skratt också, Ture kom också förbi och sa hej till oss och prata en stund med oss. Det var trevlig och jag insåg att jag kommer sakna tiden på högstadiet. Sen gick Ann och Ture tidigare och då var bara Jag, Elin och Julia kvar han prata en snabbis till, väldigt kort stund till. För dom hade rast. Sen skulle dom fortsätta den jätte roliga föreläsningen haha. Sista och kolla mobilen under en föreläsning inte bra inte bra, det gör aldrig jag och Elin nej nej under lektionen finns den inte ens i fickan och du kan inte häller hitta mobilen i skåpet utan du måste leta hemma. Efter det där trevliga samtalet tog jag och Elin moppen hem för Ein skulle äta och på träning.

Men nu kommer lite bilder från en kanon dag!


"spiralen"











 shadow
Höst?
Ingen sa hejdå och det betyder mycket.
Du vill se mig igen och jag vill se dig igen.
Saknaden kryper sig fram, för en vän man saknar.
Skratt och glädjen finns kvar, som solsken på himlen.
Du stötte mig till slutet, för nu börjar jag något nytt.
Ingen har hjälpt mig så mycket, som du hjälpt mig.
Jag ställer upp för dig, som du gjort för mig.
Inget kan hindra mig, från att säga ett tack.

//Elina




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar