onsdag 31 augusti 2011

vi finner varandra bortom allt annat

Dagen till ära vart jag ute låst, och ringde mormor och sedan börja traska mig dit, men han inte komma så långt så ringde Malin och sa att mormor var på väg för att hämta upp mig, så stanna där jag var och så fick jag då skjut dit. Där fördrev jag min tid medan jag vänta på att Syrran skulle sluta och så fick hon komma förbi och hämta mig på vägen hem från skolan. Där bjöds jag på kakor och de är aldrig fel!

Nu här hemma har jag gjort lite läxa, ska fortsätta snart med att skriva upp sådär 50 glosor...sen ska jag tvätta upp lite kläder tills imorgon och packa väskan. Som lyckat glömde jag mina kemi/fysik anteckningar i skolan, men problemet då är att jag inte kan hitta dom i skåpet mitt, så trodde ju att dom var hemma men nej nej..så måste leta dom igen, kanske hittar jag dom, Hoppas på de bästa, kan ha trillat in i skåpet under mig, men det vet jag ju inte..hoppas på de annars.

På tal om något helt annat, jag skulle verkligen vilja se filmen "Jag saknar dig" Den värkar grymt bra.
Så gripande, osv. Men i alla fall vill verkligen se den! Tänkte bjuda på trailen av den. Fast kanske många har sätt den, men de skiter jag i för tycker den är fantastisk.
där har ni den! 
Sorgen du känner när du förlorat någon nära, en bit av dig är borta.
Som din själ, som ligger i vila.
Till den dagen, du ser honom igen.
En bit av din själ är sprucken, som ditt hjärta tappat en bit.
Tårar faller ner, som regnet du ser falla.
Inget värre kan hända, än att jag skulle förlora dig.
Alla ord skulle vara borta och min blick skulle vara tom.
Du var en del av mig och jag var en del av dig.
Nu är du försvunnen och delar av mig är borta.
Vinden tog med dig, regnet faller som tårar.
Allt är borta, när inte du finns där mer.
Jag lever här, men dig ser jag inte mer.
Min själ gick i tu, när du försvann.
Jag äskar dig så och önska att du var här.
Du var allt för mig, mer vill jag inte ha.
Du fanns där som en vän jag älska, mer kan jag inte drömma om.
Tårarna som fall, när jag fick veta att du var borta.
Allt var över, men i mig lever du kvar.
I mig lever du som den person jag äska och älskar.

såå...haha tog ett tag...blir nog inga läxor, mer att göra, men har gjort lite engelska i alla fall, rensten får jag ta i ty med i helgen. Men ska packa de jag kan nu...Adios Amigos!

//Elina


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar