tisdag 2 augusti 2011

one word can be to much

Hej hopp!
Vilken toppen dag det är! Solen skiner, dock blåser det lite, men det hindrar inte mig från att njuta av vädret. Jag och Elin har tagit chansen och varit på stan en snabbis. Jag han få med mig hem ett linne och en hårdisk, som jag behöver, för jag har en känsla av att min dator snart kraschar....inte så jätte bra det, men jag bränner mig när jag hat den i famnen och den har stängt av 3-4 gånger och sagt att den har blivit överhettad...ändå har jag suttit med det vid skrivbordet. Så jag vill hinna få över alla mina fina bilder på en hårdisk, om den får för sig att den inte vill starta nå mer.

Aja, hoppas det ordnar sig på något vis. Hehe, vill i alla fall åka och bada ikväll!! Om då bara vädret håller i sig. Men ska nog hitta på något "kuligt" i alla fall vill fota också, måste bara få kameran på laddning så jag kan fota utan att den dör. Men det gör jag snart. Har även chattat lite med Fina Ewipewi via facebook, det var som ett tag sen vi sågs och det tycker jag det ska bli ändring på! Hihi.

Men nu tänkte jag kila iväg och ta något gått dyker upp någon bild före.
Linne från Gina 

hårdisken kommer från Elgiganten.. Gillar färgen! Blå! ska de va





go Elina ;)





Haha

Glad tjej 

rädd tjej... Även dagens outfit fick jag med! 
Bye bye! 
//Elina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar