söndag 7 augusti 2011

the winner takes it all

Har haft fullt upp dom senaste dagarna, eller har varit fotograf under lulespelen för min kusin.
Kommer lite bilder senare, men har inte fört över dom till datorn än osv, men det kommer.

Igår hjälpe jag även Malin med hennes middag till hennes fest, som hon skulle ha för några kompisar när hon nu fyllde 24 idag.  Alexender (min kusin) kom till mig kring halv 11 och vi for vidare till mormor och morfar för att låna ett längre objektiv, för att sedan fota Kalles match (min bonuskusin) som vann sin semi-final på straffar och sen förlora finalen på straffar.
En sak tycker jag är fel, att toppa ett lag när dom bara är barn, för att vinna. Det är helt fel, Så viktigt är det inte att vinna och alla ska få spela lika mycket flera ska inte få spela hela matchen och nån ska knappt få spela alls, det är fel när man bara är barn. Okej om man spelar i herr och dam lagen, men när man är 10-11 år ska man inte toppa ett lag bara för att vinna, då ska man bara spela för att ha roligt. Det viktigaste är inte att vinna det är att man har kul ute på plan.

Har även varit hos Malin och fikat och ätit god middag på hennes födelsedag. Ska snart gå och duscha vi höres!



bjuder på 3 vackra bilder.
//Elina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar