måndag 15 augusti 2011

Morgonstund har guld i mun

En ny fin dag är det idag, mamma "väckte" mig halv 8 (kom upp för trappan och in i mitt rum) För att fråga hur man gör för att svara på sms i hennes nya iPhone 4...Så då fick jag visa henne det och hon insåg att det var väldigt lätt. Haha. Nu ska jag äta frukost och sen ta en snabb dusch göra, göra mig klar och sedan bara vänta på att Elinpelin ska vakna och fixa sig så ska vi åka och köpa hårfärg och sedan färga våra hår, som vi båda nämnde igår.
Vissa saker i livet ångrar man, och det här är en av dom, att jag sluta med den grymt roliga gymnastiken!
ångrar upp till tusen att jag sluta med den, och det är försent att ändra sig, undra egentligen hur jag tänkte där sommarn mellan 6 och 7?! 8 år som elitgymnast har jag i alla fall i bakfickan, en underbar tid, som jag önska att jag kunde spola tillbaka till! Ändra mitt beslut, så jag hade fortsatt! Haha Men har i alla fall haft 8 grymma år som elitgymnast!! 

Nu ska jag äta lite frukost.

¡Adios Amigos!
//Elina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar