söndag 21 augusti 2011

Inget blev som jag hade tänkt

Blev inte att fara till stan, orkade inte fara själv och kom på att det inte är så många affärer som har öppet en söndag. Fast kanske ändå far till stan och kikar på kläder, hmm orkar jag det? joo, nää kanske.
Hade behövt nya tröjor, men men antingen tar jag det imorgon efter skolan eller så tar jag det idag. Får allt se. Eller så följer jag med och ser på syrrans final, njaa...mycket att tänkte på och så lite tid. Men ni får höra sen vad det blev av denna dag.

Men nu ska jag ta och fundera på mina fina alternativ och sedan ta ett beslut, för något måste jag göra, vill inte bara sitta hemma hela dagen och dega framför dator/tv. men vädret är ju inte precis på topp, men det funkar i alla fall för mig.
Då vet ni. Hoppas det blir något bra i alla fall, hejdå!

Nu ska jag ta mitt vackra beslut, följa på fotboll, åka på stan? Haha
//Elina

4 kommentarer:

  1. Såg att du skrev att du spelat röj-flaggor med din kompis.. mitt favoritspel! :D Får jag adda dig och se om du kan klå mig..? (A)

    /Johanna

    SvaraRadera
  2. Förresten! Jag tror jag vill möta er båda två.. ^^

    SvaraRadera
  3. aah visst! (a) fast jag är jätte dålig ;) men Elin är nog bättre men det går super! ;)
    //Elina

    SvaraRadera
  4. Måste bra fråga men i vilket inlägg har vi nämnt det?
    //Elina

    SvaraRadera