söndag 28 augusti 2011

something more that you want

Tänk vilken fin söndag det är, mulet och varmt, Elina passar på att städa och sånt, alltid bra att få en sådan sak överstökat. Ska även ta tag i matten och fysiken senare mot kvällen, eller aah, någon gång när man sådär orkar. Vore bra om jag fick lite gjort på det.
Låter som om min dag har varit jätte intressant hittills...njaa inte direkt, har även fått in photoshop på datorn utan krongel och måste säga, men datorn vi fått från skolan är mycket bättre än min, fast aah det är ju inte så konstigt, ska ju ändå lämna in den på lagning så smånig om, efter som den inte funkar så vidare bra.

Sitter just nu och smsar med Johanna. Funderar även på vad jag ska göra nu, när jag har städat. Men något blir det hoppas jag på i alla fall. Är lite smått hungrig ska nog ta något och stoppa i mig i alla fall, sen kanske få över lite bilder till denna dator, hmm..nja vet inte riktigt. Hoppas på något som kan va kul i alla fall, kanske drar ut på en foto tur, eller har faktiskt ingen som helst aning. Skulle vara Kul med lite nya bilder! Måste även ta och rensa bland mina jaaa..sjukt många bilder i alla fall.
Mer har jag väl inte att säga, ha så kul och njut av det sista av söndagen.

//Elina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar