fredag 12 augusti 2011

en vink jag fick av dig och det var de sista jag någonsin fick

Vilken toppen toppen dag på stan!! Det har varit, men gatorna är i alla fall säkra igen. Har shoppat en hel del men dock inga kläder som jag behöver. Men annat viktigt som jag också behövde. Vi skratta en hel del och där kring fem var vi super hungriga och vi gick upp för rulltrappan i strand och jag sa "det luktar kinesmat" Hahaha. Nä men det var faktiskt riktigt roligt, vi gick alltså förbi waldorf. Den otroligt gåtfulla magen kalla även på oss och sa att vi var hungriga...så vi bestämde oss för att få i oss lite kinesmat (det nya ordet för kinamat)  Det var smaskens! Jag åt friterad kyckling med sötsursås och ris och Elin åt med currysås i stället.
När vi betala fick vi även en klubba eftersom vi såg så snälla ut! Haha.
En toppen dag på stan! Vi råka även snubbla in förbi på willys för att köpa lite gått snacks till kvällen billigt var det och super fina/roliga "godispåsar". Sen efter att vi hade missat ett viktigt stopp till i smedjan dog vi då bussen hem till där jag bor i byn. Där gick vi ut med vovven och sedan käka godis prata och skratta hade det allmänt trevligt, niice! Så det var min fin fina dag. Slänger upp lite bilder innan jag blundar.

Dessa prylar investerade jag!

Den super snygga/coola "godispåsen"

En Elin!

En Elina!

Nu sk fröken Elina sova Natti!
//Elina ;P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar