onsdag 17 augusti 2011

Minnen har skapats, dom kommer alltid att finnas kvar

Vilken underbar kväll! Först när jag satt och åt kom Elin, sen nästan direkt när jag ätit for vi till Ewi!
Först tog vi moppen till statiol, för att Ewi och även Elin skulle tanka sin moppe, sen for vi vidare till Ica maxi och köpte oss lite kakor, chips och läsk! Mumsigt. Efter den turen for vi hem till mig för att se film.
Vi slog då på  "Just go with it" Den är en super bra romantiskt komedi!! Mer går inte att säga!

Måste säga med det var grymt kul att träffa dig Ewi igen! (Och självklart Elin haha, men vi har setts hela sommaren, mohaha) Har saknat dig!
Vi tre hade verkligen super kul! Och det kommer hända fler gånger, det säger jag bara!
Ha det så bra tills vi ses igen. HAHA Såg nyss att Elin skrivit ett inlägg, men ni får höra det två gånger nu av bäste Elin och av mig. Men ska sova nu, imorgon blir jag hämtad klockan 6 på morgonen för att fara upp till Kuiruna med min moster.

Ewi look at the movie

Två söta tjejor "tittar in i kameran"

fokus på filmen

 Vårt goda tilltugg



Den ni!

Vänner finns där för varandra, som ingen annan.
Vänner ställer upp för varandra, som ingen annan.
Vänner hittar på roliga saker, som ingen annan.
Det är de som gör det speciellt, där finner du kärnan.
Ingen annan kan ta en vänskap ifrån någon, utan att säga adjö.
Ett vänskapsband är knutet, mellan oss alla.
Bandet kan du inte finna, det är inget du kan se, det är inget du kan känna, det är något du vet.

Nu ska jag sova, ha det bra tills vi syns igen!
//Elina


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar