lördag 20 augusti 2011

Just go

En mulen dag är det idag, "tralalalaa" positiva är att det inte regnar, som det har gjort alla andra vackra dagar. Det negativa med denna dag är att den snart är över och vi har bara en till dag på oss att andas ut.
Fast det är väl både positivt och negativt, för då får rutinerna fart igen. Jätte fin formulerad mening där...njaa men så är det ju faktiskt och träningen vill jag ska komma igång, men det lär ju dröja ett tag till...får fara och simma själv (när jag då blivit frisk, från förkylningen).

Det kommer nog att bli en kul dag/kväll, för då ska det ses med kräftskiva här i huset, för en hel del släckt på mammas sida osv. Första året den är hos oss. "Haha" partytält ska upp, bord ska på plats och sånt, kräftorna håller på att tina och Västerbottensostpajerna är klara, städat är det både uppe och nere.
Hoppas bara vädret håller i sig.

Imorse, for jag och pappa en snabb tur till mammas faster Ewa och gratta henne samtidigt som vi skulle hämta partytältet. där i huset var det i full gång med att baka och sånt. vi vart bjudna på jätte goda bullar och kakor. På vägen hem hade vi två stopp djurmagasinet och mormor och morfar (vi skulle hämta infravärme). Min underbara dag hittills! Ha det bra.
          vilken av dessa bilder är finast, i svartvit eller i färg?


OOooo... vet ni vem denna person är? kan absolut inte vara jag....

//Elina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar