onsdag 17 augusti 2011

Den tiden du bara var en dröm

Det finns mycket i världen som man inte vet, mycket som man bara gissar, mycket man tar för givet.
Man gör mistag, som man ångrar, du har drömmar som du vill uppfylla. Hur skulle det inte vara att få åka utomlands i en/två veckor med kompisar och bara njuta av värmen, bada sola ha det riktigt skoj!
Det skulle vara underbart.

Det finns så mycket man drömmer om, en del av drömmarna slår in och livet är som bäst, för vissa slår aldrig ens drömmar in, men dom har inte gett upp hoppet och det är de viktigaste, dom strävar fortfarande för att uppnå sina drömmar. Det gör alla och när en dröm slår in, är livet fantastiskt, och di får nya drömmar att vilja slå in. Det finns inge bättre än att kämpa för sina drömmar. Det gör jag, för vad är livet utan en dröm att sträva efter.
Blir att vara med denna brud idag!

Sen kommer denna fina brud in i bilden och vi ska ut på ett härligt moppe äventyr!

Och där fick ni även en bild på mig! 

Drömmar vi drömmer, hoppet att kämpa för drömmarna vi drömmer.
Drömmar vi alla har, drömmarna lever vi för.
Min dröm slog in, när jag såg dig le.
Mitt liv vart underbart, när du kom in i det.
Jag såg dig komma och en ny dörr öppnades.
Du fanns där för mig, som ingen annan,
Alla mina drömmar slog in, när du kom in i mitt liv.


//Elina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar