tisdag 30 augusti 2011

Där du finns där lever min själ

Kan det vara möjligt, kan det verkligen vara torsdag idag? Nä tyvärr så är det bara tisdag, men det känns verkligen som torsdag, varför vet jag inte riktigt, men aah, är inte riktigt tillbaka i vad det är för dag än, Kan säga en sak, det märks att vi går natur nu, om såhär knappt 3 veckor har vi prov i kemi på dom tre första kapitelrna,tycker det hade räckt med ett, men nej nej, vi nöjer oss först med 3. Men det går nog bra, så länge man börjar plugga i tid. Alla vet ju hur de brukar gå, man sitter några dagar innan och nöter in allt eller sista dagen...men ska försöka börja redan nästa vecka. Eller veckan efter det. Aja förutom det då så ska vi vara klar med första delen till på måndag, då vi har nästa kemilektion, för då börjar vi med nytt. Ja vi får inte glömma fysiken, fast den har jag varit duktig och redan gjort klart. skönt. Hmm kan det vara nå mer, joo vi ska få läxa via mail i spanskan, sen svenskan gjorde jag klart i dag, så den har jag också att stryka, kan bara säga att det är en hel del jobb vi har och vi får ju inte glömma matten som jag också måste hinna med. Så här är det på natur, efter redan andra veckan i skolan...Tur jag har varit effektiv och gjort klart en hel del.

Men till något annat nu. hmm..ja man gör inte så mycket mer än att vara i skolan, börjar kvart över 8 och sluta 4 underbar tisdag, men totalt flera timmars hål (pluggtid). Ska snart gå och njuta av den underbara kemin, fast först ta en skön dusch, Är verkligen helt slut efter en tisdag på natur. Hehe.

Enjoy..



Dagens outfit:
 Linna: gina
Tröja: monki,
 Jeans: jeansterminalen.
 Klocka och ring: ur och penn. 



Tiden är kommen, tiden är skapad.
Av dig som vän, av dig som person.

Nu är du här, du lever här och nu.
Mitt hjärta pumpar, mitt leende blir bredare.
Dina ögon fäster sig i mig och min själ lever nu också i dig.
Din blick mötte min, den dagen förändrades allt.
Mitt hjärta tog ett skutt och jag vart kär.
I dig då och i dig nu.
Min hand snudda din och mitt hjärta sluta slå. 
  //Elina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar