fredag 30 september 2011

utan dig i världen är jag ingeting

Nu händer det saker här. Kemi-labb hade vi, farligt, farligt med Elina i närheten, nä skoja allt är tryckt med mig i närheten. Har haft en extremt trevlig dag i skolan, men vääääääääldigt lång dag, hur skulle man klara av en sådan dag utan sin fina klass. Har jobbat så extremt bra idag...nä men framåt har jag i alla fall kommit.

Det är ganska coolt egentligen, att tiden kan gå så fort, har just blivit påmind att det bara är 4 veckor kvar till höstlov och 4 veckor kvar till jag drar utomlands...Aah till sol och värme.
Jag är väldigt less på allt regn, tycker att det mycket hellre kan komma i snö, för det är mycket trevligare än regn och mörker. det är verkligen inte alls kul! Jag gillar snö, den är vit och fin, glittrar i ljuset, lyser upp det mörka över dagarna. Vintern är så härlig också, tycker den är mysig, med all mörker, hur den lyser upp allt och glittrar så vackert.
köpte denna halsduk idag. 

                                                                                      Engelska är det vi hade
                                                Kan ni gissa vad som står?
Så effektivt arbete.

en massa härliga ekvationer

              tumme upp för matte "matte är coolt" Så här mycket gillar Hanna och Johanna matte.
I en värld utan fantasi.
Är som en värld utan dig
I mina drömmar lever du.
I drömmarna jag ser dig.
Så mycket bakom allt.
Finner jag dig bakom inget.
Liv utan ljud.
är ett liv utan dig.
Det är dig jag äskar. 
Dig vill jag leva med..
Utan dig i världen är jag ingenting alls.

//Elina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar