torsdag 8 september 2011

we was there

Kändes konstigt att komma till skolan till klockan 14.00 och sluta 15.00, men skönt var det, fast de kändes onödigt att gå till skolan för en lektion, men men...På bussen hem träffa jag på Ewi!! Så kul att se dig måste jag säga!
For direkt till mormor och morfar, så har varit där till ca 21.00 då pappa hade kommit och även han ätit, god kyckling som vi hade lagat. Har varit en duktig tjej och tränat lite engelska glosor. Imorgon börjar jag 11.15 med samhällskunskap...inte så vidare kul, sen har jag engelska inte häller kul och sen är de slut på dagen, men mellan lektionerna har vi lunch osv.
Kan ju meddela att jag har fått sommarjobb som komfimandledare! Kul! Skönt att ha det fixat. Vart jätte glad när jag fick det mailet, kan även säga att Elinpelin också fick det, så vi är två glada tjejor nu, som har fått sommarjobb! Haha.
Imorgon på kvällen ska jag och några underbara klasskompisar och se på "jag saknar dig" De ska bli så kul! (och sorgligt...) ;) Men nu ska jag gå och sova. Natti!

"Close your eyes"
//Elina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar