fredag 23 september 2011

vänskapens leende

Har haft en riktigt bra dag, två lektioner så där, matte och samhälls, chill. Jaa först sovmorgon till kvart i 10 och sen slutar man halv 1, det är ganska trevligt de, eftersom vi har lunch efter samhällsen och vi då hade slutat, tog jag och Izza stegen mot Max istället, mycket godare de alltså. Annat går ju inte och säga, Pratet gick i ett och vi hade det riktigt trevligt på våran lunch tripp till max, då vi prata om allt möjligt. Vi gick in sedan i smedjan medan vi vänta på bussen, som skulle ta oss två till sunderbyn, eftersom båda är så extremt coola och bor i sunderbyn! Haha. Så har min härliga dag sett ut.
Här hemma har jag läst ut Harry Potter och hemligheternas kammare, så blir att fördriva lite tid med att börja på nästa bok, underbara böcker de där. Mer går inte att säga. Ska även ta vara på fredagen på det bästa sätt med att plugga lite kemi, kan det bli mycket roligare? Näh tror faktiskt inte det.
Har i alla fall haft en super trevlig dag i skolan med min super fina klass "NA1D" De är en härlig klass de. Sen också en trevlig tripp till Max för att få i sig en god lunch. Bättre fredag är svårt att få i skolan, haha.
Nä men nu ska jag ta och avsluta detta MYCKET intressanta inlägg. Höres!
"Jag drar mig tillbaka och försvinner in i tomma intet"
//Elina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar