fredag 16 september 2011

världen är målad i svart och vitt

Vilken hemsk och jobbig fredag! Det borde vara olagligt att gå till 4 en fredag...har annars haft det trevligt, men det är så segt med lektionerna, aja har i alla fall med halva läx-paketet hem, eller aah fyra ämnen men det är typ halva om inte mer. Så för min del blir det en plugg helg med lite kul ändå, ska satsa mest på kemin och matten, sen gör jag resten, men det blir typ sen, om jag orkar annars har jag måndag på mig, men måste börja plugga till kemiprovet som vi har på tisdag V.39, jaa det är länge kvar, men det är tre kapitel, så det är bäst att börja i tid.
Men nog om skolan nu är det helg och jag ska försöka njuta av det någon timme i alla fall. Tänkte hitta på nå kul ikväll, men det vart inte av, orkar inte heller se idol så får se vad det blir, ska kanske ta och lägga mig och läsa,  blir en tidig kväll för jag är så sjukt trött...Höres!

jag är livräd för alla läxor, nä men ser faktiskt lite rädd ut på denna bild.
//Elina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar