söndag 4 september 2011

only you

Söndagen har passerat förbi, dagen börja med att jag for till pontusbadet, för att agera som tränare, för nybörjare. Det gick väl bra, kan ha varit ett tufft pass för dom, men riktigt duktiga var de allt.
Har även börjat rensa lite bilder på datorn så jag inte ska ha såå himla mycket bilder...som jag då redan har, av någon anledning. Tog även mig tid att plugga lite. Dock vart det ingen övningskörning idag, men det blir väl senare.
Har även beställt en ny baddräkt!! Äntligen! Kan lägga upp en bild på den. men kan säga, det finns inte mycket att välja mellan som är någorlunda fint. Men lyckades hitta en, eller aah egentligen två, men var tvungen välja en av dom till att börja med och senare kunde vi köpa en till.
Har inte mer att säga, imorgon startar dagen med kemi. Sen flyter den på som vanligt med min fina klass.

//Elina 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar