måndag 12 september 2011

walk with me, talk to me and follow your heart

Måndagar är ingen kul dag precis...så mycket man måste kånka på...en ryggsäck + en bag med idrottskläder. Tungt, jobbigt och man blir helt sned. Aah är ändå glas att vi bara har idrott en gång i veckan, fast det är kul med idrott. Usch jag gillar verkligen inte våran matte lärare! Hon är enormt jobbig, tur att vi bara har henne till höstlovet! Måste göra lite matte och så idag, även spanska har jag kommit på såhär i efterhand att jag måste göra, men det ordnar sig.
Det är inge kul när det regnar, man blir blöt och kall, sakerna blir blöta osv, inte kul! Tur man inte är gjord av socker! Har annars haft en riktigt trevlig skoldag med min fina klass. Ska nu sätta mig in i den där spanskan, vi höres!
tänkte bjuda på dagens outfit...jaa nu ska jag "hablan español" haha!
//Elina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar