måndag 5 september 2011

somliga kommer, somliga går

Måndag i dag va?! Joo tyvärr. Nä men den har väl funkat helt okej, men måste säga, men det måste ha varit något fel på min frukost, något var fel, jaa min koncentration, den kan man väl säga att den inte riktigt var på topp. Något var då fel, och det är inte bara jag som kan intyga det haha, fast det var då inte den enda.
Men idrotten jaa, den var tuff, för min del, hehe kändes som att mina bihålor skulle sprängas...inte kul det.
En nyhet, en bra nyhet med dagen, de var att imorgon har vi bara en lektion, och slutar 11.00, börjar 9.40, chill fast för stackarna som har franska är det inte lika kul, för dom ska ha sin underbara franska, medan vi som har spanska går hem och njuter av ledighet. Torsdag har vi också en lektion, så vi börjar då klockan 14.00 och slutar 15.00. Men då har vi ju även där dom som har franska, tyvärr så har dom även det denna dag...
Förklaringen till allt, 2:orna och mentorerna till dom är borta i abisko, så vissa har då tur och vissa otur, beror på hur lektionerna ligger till man missar...

Så nu vet ni. Sånt här gillar man. Har faktiskt inte så mycket att göra i lex vägen heller nu, bara den förbaskade engelskan och nå samhälls sak vi ska göra..Men det fixar jag, eller bör börja med engelskan imorgon, men det löser sig. Ska ju bara lära mig se så där 50 gosor + lite annat...
Ser ni vad härligt? Hastings...detta saknar man allt!
Men nu ska jag ta och äta lite god marabou choklad som mamma köpte åt mig och syrran när hon var iväg mums!
//Elina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar