torsdag 29 september 2011

I väntan på dig

Tänk egentligen hur mycket ett "hej" kan betyda, börja tänka på de och man kan bli riktigt glad av och höra ett enkelt "hej". Allmänt är jag ovanligt trött nu och överväger om jag ska läsa först innan jag ska sova. Har varit en ganska lugn dag ändå, men har lite panik över spanska provet som kommer att infalla vecka 41, okej jag vet det är länge tills dess, men det är enorma mängder vi ska kunna! Typ 90 verb, 80 glosor, ganska många texter och kunna skriva en miniuppsats på spanska, känns inte alls särskilt bra, måste jag säga. Osäker och så, hur jag ska få in allt!!!!!!! AAAAAAAAh för dom flesta är detta ganska enkelt, men för en som knappt har haft en lärare under hela 9:an, eller lärare har vi ju haft, fast knappt, men vi har inte lärt oss mycket under mina 3 år, legat ett helt år efter i spanskan om inte mer. Men skit i spanskan, det får lösa sig på ett eller annat sätt.

Ha inte ögonen stängda medan du kan se, öppna ögonen och tro på vad du ser, för du ser helt rätt, jag älskar dig verkligen. Gå inte, stanna kvar, till som kommer. Gå inte öppna dina ögon, se på mig, tro på mina ord till dig, jag älskar dig så.
//Elina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar