onsdag 14 september 2011

I remeber you

Onsdagar är en dag man gillar för då slutar vi nämligen halv 2, hur härligt är inte det? Har haft en riktigt trevlig dag i skolan. bortsett från våran mattelärare...men man står ut. Har varit flitig när jag kom hem från skolan och gjorde lite spanska glosor och nu är det bara ca 3 jag inte kan, resten tar jag då förstås imorgon på morgonen efter som vi har en härlig sovmorgon, dock börjar dagen med engelska...men men.
Elin kom förbi vid halv 6 och strax efter det börja vi bege oss mot ledarutbildningen, det var helt okej, trevligt att träffa fina människor som man inte sätt på ett tag, förutom om man snabbt stöter på dom i skolan. Elin och jag vi är duktiga och tar oss dit på våra mopeder. Men nu ska lilla jag sova! natti!
                         Hanna                                           Jag                                            Johanna
//Elina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar