lördag 24 september 2011

I needed you, but you wasn't there

Oj vilken lördag det har varit hittills, har pluggat, pluggat lite till, tagit paus, pluggat (lite) tagit paus, påbörjat att dammtorka, paus, sitter nu vid dator, aah så har min dag sett ut hittills. Kul! Haha har fått en skärm, som vi haft "bastun" eller aah, "förvaringsställe" det var en bastu, men dom håller på att rensa ut och riva nu, så passa på att ta den, så har i alla fall en större skärm som har kopplat in i min dator, ganska kul fast mitt skrivbord krympte en aning då, men ska lösa det på något sätt och vis, haha men det blir nog senare. Lite jobbigt sådär när man knappt, har något skrivbord alls, eller väldigt mycket saker på det...fast inte så mycket ändå, men nästa helg tror jag faktiskt att jag ska ta och rensa ut saker ur mitt lilla rum osv. Kan visa hur litet mitt skrivbord blev senare, eller snarare hur lite plats jag nu har att ställa saker på dit. Men nu ska jag spela wii med syrran, dammtorka och fortsätta plugga en stund, mycket att göra haha.

Dagens outfit... hejdå!
//Elina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar