onsdag 21 september 2011

bläcket som rann ut över mina ord

De har varit en härlig dag, inte så många lektioner, sköönt, sluta ju också havl 2, hur bra är inte det?
Många härliga diskussioner, mycket skratt och såå, ja sen har vi ju då haft lektioner också. Men i alla fall, efter skolan gick vi mot centrum, där tog jag, Hanna, Johanna, Adelina, Molly och Ida första steget in i smedjan, där gick vi runt, först försvann Adelina, för att hinna med sin buss, sen försvann Sofia för att hinna med sin buss och sen försvann även Molly för att hinna med sin buss, som inte häller går så ofta. Då var det bara jag, Hanna, Johanna och Ida kvar  i smedjan, vi tog en tripp för att fika, på cafët, det var trevlig, med våran underbara ekonomi. Sen när vi fikat klart, försvann Hanna som en komet till sin buss, som hon hann med i sista sekund. Jag och Johanna gick även till våran buss och Ida till sin. Träffa Ewipewi på bussen, alltid lika kul att se dig! I alla fall jag kan bjuda på fina bilder...


 En bild från gårndagens tripp till hertsön.
 converse (skor)
 Chokladbollar
 "skål" (vi skålar med vatten och sugrör)
 Ida, Hanna och Johanna
 Dom extremt fina händerna
Hanna "jag får inte drick upp vattnet, jag får inte skratta, jag kan verkligen inte hålla mig" Johanna "jag får inte skratta"
Johannas hand                                    Min hand       våra snygga smilysar 
//Elina


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar