onsdag 7 september 2011

before the strom

Kan ni förstå vad häftigt, jag ryms i ett skåp?! Fatta jag, det är ganska coolt faktiskt, även ganska komiskt, haha.  Men kul! Kom faktiskt in i mitt skåp också....Och de är överskåp, men jag är ju en klätterapa så de är väl inte så konstigt. Har pluggat idag när jag kom hem..eller jaah, lite i alla fall.
Hade ett ganska långt hål idag, och då vart jag dragen med på stan, vi käka go lucnh på max och sen gick en tur på stan.Men kul var det! Dagen avslutades med en obegriplig fysiklektion.
Tänkte slänga upp en bild innan jag duschar och sedan går och sover.
Joo imorgon börjar man ju 14.00 och har fysik i 1h sen slutar man, hur skönt är inte de??

Adelina och Ida, söta små björnar.
Gick förövrigt på stan med då Adelina, Ida, Izza och Sofia! Men nu ropar duschen på mig hejdå!
//Elina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar