lördag 24 september 2011

I mörkret lyser sjärnorna

Sitter i mitt lilla rum, kikar ut genom fönstret på den kolsvarta himlen, nagellacket mitt håller på att torka, har utmanat ödet denna gång och försökt måla lite finare, får se om de lyckas. Ska eventuellt vara med Elinpelin, men hon ska svara på mitt sms först, haha. Sen vem vet. Har varit flitig idag måste jag säga.
Imorgon blir det att jobba först och sen mot kvällen sätta sig med min favoritbok kemin, oj juste glömde ju att matteboken var min favorit bok och sedan fysikboken, därefter kommer den älskade kemin.
Tycker att det ska skynda på sig en hel del nu såhär, så jag kan röra i något, eller i fall jag råkar röra i något med nageln....
Så de var de, så väldigt intressant...........men vi höres!
//Elina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar